snow

Så grymt..

.. bäst att Erik och Andreas gick vidare! Vem hejade du på?

Jag röstade på båda två. Erik va ju sjukt snygg också.. Rybak har fått en konkurrent. Hörde du föresten vad Måns sa?.. den lille skiten. Jo att Alexander Rybak ska slänga sig iväggen. Fast han har kanske har en poäng i det? Eller vad säger du?



Min "lyckade" bild med självaste violisten..! Haha, pinsamt vad dåligt resultatet var av en och en halv timmes väntan.. Men det var det värt!

Ingen vinner över Rybak! :-D. Nu blev jag helt plötsligt på jättebra humör. Jag lyssnar på förbannat bra musik. Härligt ljud gör en lätt glad.

Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag hörde också när Måns sa det, jag kommenterade det till och med till Mirjam som satt bredvid mig!! Ingen säger åt rybak att slänga sig i väggen! och Erik, come on. Hans låt var ju bara sååå BWO. ;)

2010-02-14 @ 00:17:41
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0