snow

Snöskottning = bra träning

Hejsan!

Jag sitter här och pluggar på mitt kaloriarbete. Fast jag blev precis klar. Eller klar och klar. Jag orkar inte mer idag helt enkelt. Om man vill veta hur mycket kalorier man förbränner kan man använda sig av den här sidan. Vet du hur mycket man förbränner om man skottar snö i en timme? Det beror på vad man väger men cirka 500 kalorier, det är riktigt mycket! Det är lika många kalorier ett hekto lösgodis innehåller.

Så vill du förbränna lite fett är det bara till att ta ett kliv utanför dörren och sätta igång. Och det finns ju gott om arbete, om man säger så. Jag fattar inte hur mycket snö det får plats uppe i himlen ;-). Ska det aldrig ta slut?


Vårt tak är överfullt med snö och vilken sekund som helst kommer det ett snöras.

Nu ska jag se om det går något bra på tv. Också ska jag äta lakrits.. gott :-)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0