snow

Sockerbitar

Nu sitter jag redo i soffan och inväntar Melodifestivalen. Jag är superduper sugen på godis. Det där goda sockerbitarna speciellt. Men jag har inga sådana hemma ikväll. Jag kan ju alltid ta en godisskål och knapra på!

Det börjar bli jobbigt men maten. Att väga den hela tiden menar jag. Ibland orkar jag inte och då uppskattar jag istället med ögonen. Men det är inte så lätt det där, att veta hur mycket saker och ting väger. Ajabaja, det där var ett i-landsproblem på hög nivå. 


Jag, på havet för några veckor sen.. Jag vet att det ser ut som jag dansar folkdans ;-)

Nej nu ska det bli lite fin musik här och en snygg Måns som programledare!  Trevlig lördagskväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

den bilden fick mig att tänka på emma anderssons underbara "I can walk on waaater" . eller olindas hur man nu vill se det ;)

2010-02-19 @ 13:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0