snow

Träning på lördagsmorgonen

Härligt med lördag!

Jag fick ställa klockan imorse så jag inte missar kickboxningen! Lina och Lollo hänger på idag, mycket skoj! Vi ska vara där en halvtimme innan. För vi vill verkligen få plats. Igår var första gången på det här året som det faktiskt inte var proppfullt på Friskis. Skönt, om man får vara självisk. Vilket man får vara ibland :-). Nej, nu ska jag hoppa i träningskläderna och fylla vattenflaskan, för nu blir det boxning för hela slanten!



Träningskompisar!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Härligt med boxning, hänger gärna med på fler :D

Vilken fin min jag har på bilden, hahaha :P Är det efter bion nån gång för längesen?

2010-02-27 @ 19:28:14
Postat av: Annie

Haha! Visst är det roligt??!



Ja, efter This is it i oktober.. Det var ju ett tag sen faktiskt ;-)

2010-02-28 @ 15:57:47
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0