snow

Två veckor kvar..!

Måndag! - som jag har längtat!

Ja, jag skämtar inte. Söndagen är ju helt enkelt inte min dag. Men nu är det inte söndag utan måndag och det är en ny vecka! Vi går nu in i vecka sex vilket innebär att det bara är två veckor kvar till sportlov! Går tiden fort eller går den jättefort? Jag hinner knappt med.. Men det känns väldigt skönt att det är två korta lov den här terminen. Små pauser från vardagen gör en bara gott tror jag :-).



På tal om lov så är det nu planerat att vi ska åka till det här förtjusande stället i sommar. "Saltön" spelades in på den här ön som egentligen heter Skaftön. Jag tycker det ser väldigt mysigt ut och ser framemot några soliga dagar med släkten här.  

Nej, nu ska jag äta!


Kommentarer
Postat av: Malin

Känns som om jag inte har kommenterat här på länge nu! Men det låter väldigt mysigt måste jag säga! Jag längtar skit mycket till sommaren! När ska ni dit?

2010-02-08 @ 18:15:24
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0