snow

Alla hjärtans dag

Nu har jag varit och sett "Farsan". En riktigt rolig film som bjuder på många skratt. Det blev mycket jobb för munnen ikväll.. Eller käkarna är kanske en mer rätt benämning ;-). Jag åt nämligen tonvis med godis. Min mage kommer göra uppror. Den vill inte ha så mycket sött i sig. Men är man sötsugen så är man. Nu fick jag också mina sockerbitar som jag längtat efter!





Nu sitter jag med ett par hörlurar på. Jag ser säkert jättelöjlig ut som sitter här och gungar i takt med musiken. Jag älskar musik. Jag har nämnt det innan kankse? ;-). MEN det tåls att säga igen.

Nu är min söndag snart förbi och det är måndag imorgon! Som du vet har jag ingenting emot veckans första dag så jag tycker faktiskt att det ska bli ganska roligt att gå in i vecka sju.. En vecka till sen får vi vila ut!

Kramar till Dig!

Kommentarer
Postat av: Maja

Du va på bio idag? :-O Jag va där och hjälpte min kompis som jobbar där och jag tyckte jag såg dig bakifrån men vågade inte chansa på att det va du :-P

2010-02-14 @ 22:27:44
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en bra måndag? (:

2010-02-15 @ 13:36:27
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0