snow

Myskväll med Biff

Nu har jag lökat runt här hemma hela dagen. Läst bloggar, kollat svtplay, ätit lunch och flätat håret. Nu ska jag slänga på mig kängorna och benen ska styra kroppen till stan. Jag och Maja ska ha en Annie-och-Maja-kväll. Typ första gången ever som vi träffas en kväll utan att det är midsommar, födelsedags firande eller något liknande! Eller ja, det fanns ett år som vi träffades några sommarkvällar och byggde kojor. Men det var så länge sen så det räknas knappt. Hehe. Vi ska äta mat, kolla några grymma filmer och prata massa skit förstås. Vi får se om det blir en gottepåse också. Det är ju trots allt lov!

3,7-minusgrads-kramar from me to you :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0