snow

28:e februari

God morgon, good morgon!

Sista lovdagen idag. Vad säger man om det? Njaa. Inga glada miner men det känns faktiskt inte så motigt (så heter det va?) att gå till skolan imorgon. Fast veckan som kommer är ganska jobbig. Många inlämningar och en redovisning som är långt ifrån välförberedd. Så det blir en tuff start..!

Igår då? Melodifestivalfrälst som jag är måste jag bara få prata om denna kuliga (ja, det heter så :-) tävling. Vem var bäst och sämst? Jag tyckte tjejen, damen, gumman, som sjöng Godnatt godnatt var sämst. Också var Pernilla Wahlgren bäst! Hennes låt var den enda schlagerbidraget i hela årets tävling. Och vad vore Melodifestivalen utan en schalgerlåt?

Dra mig baklänges men imorgon är det mars vilket betyder att det är vår! Yeehooo :-D. Vår vår vår, den bästa årstiden av dem alla!


Jag och mystiska Ebba för en vecka sen..

Nu ska jag se till att göra den här söndagen till en bra söndag.

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Haha cool bild;) Vi kanske se att våren är på väg?;) Hehe! Ha det bra. Pusss

2010-02-28 @ 14:53:06
Postat av: Ludvig

Du langar sjuke minnen ;DD

2010-02-28 @ 21:46:58
Postat av: Annie

Ja, Ebba, vi kan säga att det är vår från och med nu tycker jag ;-).



Roligt att min blogg ger dig sjuka minnen Ludde, alltid något!! :D

2010-03-02 @ 17:40:34
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Ludvig

Minen* haaha :P

2010-03-06 @ 13:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0