snow

Vårjacka



Lördag!

Jag har städat rummet och handlat mat (vuxenpoäng till mig) ! Dagens störta snackis måste vara Medofifestivalen.. ska du kolla? Det ska definitivt jag göra. Ska bänka mig framför tven med en godisskål också får vi hoppas att låtarna är riktgt bra den här gången. En låt som kan vinna hela skiten i Oslo!  

Kolla vilken fin jacka jag hittade inne på H&M.. den vill jag har i vår! Ett par ljusa slitna jeans till och ett par snygga bruna skor! Jag måste hålla lite i pengarna för jag vet att jag kommer gå loss på massa härliga vårkläder längre fram.. Vår- och sommarkläder är det roligaste att köpa. De är inte heller lika dyra som alla tjocka vinterkoftor och jackor är!

God dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0