snow

Yippie!

Nu är det äntligen helg! Jag är så glad och tacksam över det. Jag älskar att ha helg och framför allt gillar jag fredagar (det säger jag varje fredag va? ;-)

Imorse hade jag prov, som jag nämnde igår. Jag var så satans nervös innan, så otroligt fokuserad och tänkte inte på att livet faktiskt fortsatte efter provet. Oj vad det hördes allvarligt. Men som tur så gjorde det det! Tack!

Jag slutade riktigt tidigt idag. 10.40. Vi fick sitta och vänta på att matsalen skulle öppna, så tidigt slutade vi. Men efter skolan åkte jag och några kära vänner från klassen till Väla. Sammanlagt hade vi 50 kr.. Så som du förstår blev det mest fönstershopping och lite klädprovning. Också blev det ett litet mobildrama också för min organiserade kompis skull :-).

Men som tur löste sig allt och vi hann med en liten runda inne på Ikea också innan vi tog bussen in till stan igen. Där mötte jag upp Lina och Elina. Vi träffas, tyvärr, inte så ofta längre nu när vi går på olika skolor så det var roligt att se mina fina ELinor igen!

Nu sitter jag på min säng och hade tänkt äta en god godisskål (idag ska jag äta skålen och inte innehållet :-) också ska jag kolla på Let´s fjäms. Det har inte funkat att ladda upp bilder här nu på några dagar. Det ser så tomt och tråkigt ut. Jag som hade tagit roliga bilder på Välatrippen .. Grrr. Jag ska se om jag kan lösa problemet!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0