snow

100116

Lördadadag!

Hejsan hoppsan lillebror! (citat av Karlsson på taket)

Jag har haft full rulle sen klockan nio, då klockan väckte mig. Hoppade i tränings brallorna och stack till Friskis för att köra ett riktigt roligt kickboxningspass med Biff. Jag var så trött när jag kom dit och hade hellre sovit en timme till. Men efter en stund var det jätteroligt och efteråt hade hela kroppen vaknat till liv och jag blev superpigg och redo för en härlig helgdag.



När jag kom hem bytade jag om och sen åkte jag skridskor. Jag trillade inte en enda gång.. till en början. Men precis innan jag skulle gå av isen åkte jag rätt i backen och svanskotan fick sig en törn.. Jag vet inte om jag kommer kunna sitta ordentligt imorgon utan att det smärtar. Det återstå att se.

Snart blir det mat här men jag är inte så hungrig. Har precis smällt i mig massa god choklad!! Härligt :-). Nu ska jag in i duschen och fräscha till mig lite. Hoppas du får en fin lördagskväll! Jag ska spendera den i goda vänners lag, som det så fint heter!



Puss


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hejsan Annie! Vi måste träffas igen någon dag! Det känns som vi inte har träffas på några dagar;) Pusss!

2010-01-16 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0