snow

2010 är här för att stanna, i 365 dagar

Jag äter godis. Det är riktigt riktigt gott. Det är tvåtusentio, ett nytt år. Alla har förväntningar och förhoppningar att detta kommer bli det bästa året, ever. Även om det har förutsättningar till att bli det så ska man inte ha för höga krav. Det brukar ju faktiskt vara när man inte ställer för hög press på någonting som det blir som allra bäst.

Det är den försra januari. Vinterbadarna ska ta första doppet för i år och det har blivit en tradition att se detta. Modiga människor som gör badar i havet i januari. Jag hade aldrig ställt upp. Kallt, kallt, kallt! Det räcker med nattens kyla. Jag var påpälsad men tio minus är ingen skåning som jag van vid.



Vi får hoppas att det här året bjuder på många fina stunder. Det är väl inte ett för högt krav? Jag tycker det hörs rimligt, helt klart! Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Gott nytt år fluuun! :D förlåt att jag snodde din ide förra inlägget. Men jag tog bara några av punkterna... :)

2010-01-01 @ 12:10:23
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0