snow

Bilder i kylan



Nu ska vi se här. Håller tummarna för att det ska funka den här gången. Som sagt, jag var ute och gjorde en snögrotta. Det här kortet ovan är taget i grottan. Fett coolt! Fast jag blev ordentligt snöig..



Sen rustade jag om för att bege mig ut på isen..

Kan inte skridskor vara fodrade? Eller det är kanske killarnas men inte våra tunna vita! Jag frös som en nakenhund.. Så jag fick låna pappas vantar under fikapausen att varma fötterna i. De var varma och goa!


Varm oboy är underskattat när man håller på att frysa fingrarna av sig!

Det var min dag det! Hur har du haft det?

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag har haft det bra tack! Haha, jag tar åt mig! ;) Jag har åkt pulka med Filippa, Linus och Emil och sen har jag varit inne i stan och bytat min bok mot den nya boken som stephenie Meyer har gjort som inte är twilightserien. Ska bli intressant att läsa den! :) Puss,

2010-01-07 @ 18:27:23
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Annie

Klart du ska ta åt dig! Jag vill gärna höra hur du har det! Jag tänkte att vi skulle bli bättre på att kommentera varandras inläg! Blir så mycket roligare då..!! Av någon anledning går det jättesnabbt att ladda upp just din blogg när alla andra är sega som tusan!

2010-01-07 @ 19:46:26
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Heej! Idag så har jag åkit pulka hos farmor och farfar! Skoj;) Pussss

2010-01-07 @ 20:31:46
Postat av: Annie

ÅÅh, fy vad roligt! Det vill jag också göra!!:-D

2010-01-08 @ 09:05:36
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0