snow

Friday!

Fredag.. bästaste dagen på veckan! Det är början på helgen (nu spelar det ju ingen roll när man har lov men ändå) och jag har fått ett toppen schema för vårterminen och kommer gå till fem i tolv på fredagar! Jippijajaj! Men fredagar kommer betyda något mer de närmaste månaderna. LET´S DANCE! Ännu mer jippi! 
 

Sen sist jag skrev har jag

Ett. Gjort ett collage med stockholmsbilderna. Visst blev det häftigt?
Två. Tvingat Adam att se på Twilight med mig!
Tre. Inte ätit frukost.. magen kurrar.

Idag ska jag träffa min exgranne.. Vi ska gå på stan en runda och ikväll ska jag träffa tjejligan! Fast vi ska vara hemma hos Jönssonligan ;-).



Hoppas du får en superdag!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Haha, ändrar designen? nice!! Eee, de är väl inte så snygga, men de är grymt bekväma. ser ut som killbyxor... det var ganska mmycket impulsköp. men jag gillar dom! :)

2010-01-08 @ 16:24:24
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Cool bild!;D Hur gjorde du de??;) Pyusss

2010-01-08 @ 18:15:43
Postat av: Mallan

Vet du att det blev gröna kommentarer, coolt!! :D Och du vet också att det står Annie rybak? bara så du vet... :P Tänk om han läser din blogg liksom....!

2010-01-09 @ 00:32:33
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0