snow

Första skoldagen på 2010

Måndag.. blää, tråkigt..

Nej, jag skoja bara. Jag tycker måndagar är helt ok. Fast det tog emot att gå upp imorse. Jag hade kunnat sova några timmar till. Men vem kan inte det en måndag när solen inte gått upp med tuppen? Jag gick till tio över ett och sen fick jag stå och vänta i kylan på bussen som kom tjugo i två.. Men då vet jag det till nästa vecka att jag inte behöver stressa efter idrotten, alltid något ;-).

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och Cindy ligger kloss intill. Det känns ganska bra att skola har börjat. Jag gillar min klass! Ikväll blir det kickboxning med Maja. Jag är riktigt taggad! Det ska bli superroligt.



Glad måndag!

Kommentarer
Postat av: Maja

hej!

2010-01-11 @ 21:40:37
URL: http://tjejenidenvitajackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0