snow

Gå på vatten


Orange är en cool färg!

Jag är så trött. Vet inte vad det är med mig. Också är jag så sjukt trött på läxor, det är något som är säkert! Riktgit in i hellskottas trött på det. Jag vill vara lite ledig.

Iallafall. Idag har jag och Annie gjort vår reklamfilm. Nu ska jag klippa ihop den, ta bort ljud och lägga till musik. Av egen erfarenhet har jag lärt mig att redigera filmer kan ta väldans långt tid. Men det ska nog funka och slutresultatet kan bli riktigt coolt!

Föresten: nere vid havet, som var en av inspelningsplatserna, hördes inga vågor och jag kunde gå på vattnet! Ohhooo! (Vi tog ett par bilder när vi gick på vattnet men nu vill min mobil inte som jag..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0