snow

Internet fungerar igen!

Hejsan hoppsan! Internet har strulat hela dagen. Jag tänkte precis slänga ut den där raotern (eller vad det nu heter). i snön när den äntligen började fungera igen! Just nu är texten annorlunda men jag tror det blir rätt när jag tycker på "spara & publicera"- knappen.

Fem minuter senare: jag testade precis att ladda upp en bild men det funkar inte. Jag. Blir. Trött. Men jag ska testa en gång till...

Idag har jag hittat ett minneskort till kameran som jag varit av med i några månader. På detta minnekort ligger massa härliga sommarbilder och ett videoklipp som jag spelade in precis innan jag åkte iväg till min allra första skoldag på gymnasiet! Det kommer bli riktigt roligt att ha i framtiden!

I eftermiddags blev det ett spontanbesök hos Lina där även Flun var! Vi beställde pizza och åt sidan den (!) och därför är jag mer än jättetörstig nu!




Nu ska jag ta mig ett stort kallt glas vatten (med is i. För att festa till det ordentligt :-D).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0