snow

Hos Lina




Jag vill också ha en webcam!

Lina och Maja följde med mig och handla godis. Sen tog vi följe hem till Lina och nu sitter vi här!

Just nu sitter Lina och Maja här brevid och diskuterar valen inför tvåan. Jag har knappt börja fundera vad jag vill läsa -PANIK! Jag ska börja fundera på det där.. Kan ju vara bra att veta snart eftersom valen ska göras i februari.
Men nu ska jag inte tänka på skolan. Det är ju trots allt helg! Träning med Biffen uteblev. Vi är lite lata och ville inte fira fredagen med träning. Den tar vi igen en annan gång.

Hoppas du får en bra helg! KRAM

Kommentarer
Postat av: Mallan

haha!! Jag har en webcam det har inte du!! ;) är ni hos Lina nu?

2010-01-15 @ 21:03:56
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0