snow

Lat eller smart?

Just nu är mitt rum upp och ner. Kläder lite här och var, böcker lika så och en obäddad säng på det. Varför är det ALLTID så att man försöker hitta undanflykter för att "slippa" städa. Även fast man vet innerst inne att man måste ändå ta tag i röran förr eller senare. "Jag måste läsa den bloggen, innan jag gör nånting annat" eller "och den här också" och fortsätter det så. Sen när man läst allt som är intressant gör man helst nånting annat bara för att få slippa röran. Som till exempel nu. Jag hade tänkt fly till tven, allt för att få slippa skiten :-) !



Människan är inte så dum trots allt! Eller så är den det. Grymt korkad.


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

ne det är det inte

2010-01-28 @ 22:34:18
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0