snow

Luktrunda

Hejsan!

Nu har jag varit hemma i några timmar och pysslat, tittat på tv, ätit och varit ute på en luktrunda med Cindy. Till skillnad från en vanlig promenad där jag besätmmer tempot så får Cindy göra det när vi går luktrunda. Hon får även lukta på allt hon vill (vilket är typ ALLT hon ser). Så en ganska kort sträcka kan ta väldigt långt tid att gå. Träd, buskar, gräs, snö, lyktstolpar, staket, ja man kan ju faktiskt lukta på allt.



Just nu lyssnar jag på Spotify. Musik är så härligt! Tänk att man kan bli så glad för ord och instrument! Utan musik blir hela världen mycket tråkigare. Ingen musik när man tränar, städar, dansar eller i filmer. Alla filmer som man anser är läskiga skulle inte vara lika läskiga utan de där mystiska och stressande ljuden.

Nej, musik är en bra uppfinning, riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitmain;D

Håller faktiskt med dig att det var bra uppfinning att skapa musik! TACK DEN SOM HAR KOMMIT PÅ MUSIK!!;D Ha det bäst!:) Puss o tusen stora kramar!!!!!

2010-01-12 @ 19:27:10
Postat av: Maja

haha, hur jag kom på namnet på bloggen kan jag berätta nästa gång vi träffas ;P

2010-01-12 @ 20:10:33
URL: http://tjejenidenvitajackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0