snow

MAttIAs



Hej!!

Jag vet inte om det var godiset eller besöket hos Lina som gjorde mig gladare men nånting hände iallafall. Shhooho! Fredagkvällen har jag spenderat framför Let´s dance med mamma. Vem var bäst? Ebba, du kollade väl?

Jag hejar på Mattias. Han och jag har ju en del gemenskamt förstår du. Ett. Han fyller år den 29 mars, det gör jag med! Två. Han har a och i i sitt namn, det har jag också. Tre. Han.. ee.. fyller inte år den ee e 30 mars. Det gör inte jag heller! Det var väl typ det! Men det räcker gott och väl tycker jag!

Hehe.

Försten, jag kom på en Fyra. Han är brunhårig.. det är jag ju också! Hjälp vilka sammanträffande!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamim

Hejsan Annie!:) Aa jag såg lite på let´s dance igår bara till Rabih, men det var bara för att mamma gillar inte let´s dance så mycket. Så jag fick säga att mamma och pappa kunde titta på en film istället;) Vad gör man inte för föräldrarna?;) Pussss

2010-01-23 @ 15:06:19
Postat av: Annie

Du är för söt Ebba!

2010-01-23 @ 17:28:47
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Lina

hahaha du e sjuk :D han fyller inte år den 30 mars, det gör ju inte jag heller :P

2010-01-24 @ 16:43:00
Postat av: Annjoss

men annie då? vad hände med den grymt söta, underbara RYBAK?! kan verkligen någon som Mattias ersätta din älskliing? och så snabbt dessutom, det är något att debattera om!

2010-01-27 @ 11:50:00
Postat av: Annie

Grymma Rybak är inte glömd om ni trodde det! Absolut inte. Och ingen kan ersätta Rybak... eller jo, men inte Mattias.



Vad är Annjoss för nått namn föresten? Hahha, ni är påhittiga ni ;-)

2010-01-27 @ 20:23:43
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0