snow

Normalt?

God morgon!

Vi hade en trevlig filmkväll igår. En lägenhet för oss själva. Vi kände oss lite vuxnare än vanligt. Men jag reagerade på mitt beteende.

När Malin och jag var ensamma uppe i Stockholm var vi på Allsång på Skansen på tisdagskvällen. Vi stannade där till elva och tog Djurgårdsfärjan vid halv tolv, tunnelbanan strax därefter innan vi kom till Götgatan och kunde gå hem till Malins syster. Jag tyckte inte alls det var läskigt. Fast att vi visste att vi hade drygt 60 mil till närmaste föräldrar.

Igår när vi var hemma hos Maja hade vi en kilometer till närmaste hem. Saken är den att jag tyckte det var mycket läskigare att vara ute i Ängelholm klockan nio på kvällen än vad det var att vara ute på Stockholms gator vid tolv tiden på natten. Är inte det konstigt?




Den här söndagen kommer firas med lite engelska och en promenad med Cindy, Putt, Indi, Turdie Flurdie (hon har måååånga namn).

Ha en fin söndag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0