snow

Ny design!

Innan när jag inte kunde "bloggspråket" kunde jag sitta med designen i överdrivet många timmar utan att något hände. Men nu har jag börjat lära mig vad alla dessa konstiga tecken och siffror betyder och det ger ju reslutat!

Så vad tycks? Större bilder, bredare blogg, annan typsnitt och centrerad rubrik och text, ny header och "jagheterannie"-texten på högra sidan (den är lite väl långt till höger men men..)

Varför den tomma rutan och det röda krysset fortfarande stör uppe vid profilbilden är ett mysterium. Om någon som tror sig veta hur man tar bort dessa rutor är jag tacksam om ni hojtar till!



Bilder från nyår

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hejsan! Jag tänkte att jag ville komentera först;) Jag tycker att din nya desingn är ur snygg!!:D Du får lära mig hur du gör dina snygga bilder!;D Pusssss!

2010-01-09 @ 12:47:29
Postat av: Annie

Jag lovar. Jag ska lära dig!! :-D



Vad ska du göra ikväll?

2010-01-09 @ 12:50:30
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Flun

2010-01-09 @ 12:55:05
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Flun

Hoppsan jag råkade skicka lite fel. Jag sitter på Mirjams dato och den är lite konstig! ;) Men det jag tänkte säga var att det var väldigt fin design och att jag kan se profilbilden! Och nu är jag vaken fast jag var inte det inatt när du frågade om jag var vaken!! :)

2010-01-09 @ 12:56:50
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vtitamin

Jag har inget planerat ikäll!:D Vad ska du göra ikällv?=)

2010-01-09 @ 14:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0