snow

Om fem veckor är det vår!



Oj vad jag längtar efter bruna ben och ljumma sommarkvällar. Jag längtar efter att få springa i skogen med shorts och bra musik i öronen. Också längtar jag efter blommiga sommarklänningar och sandaler. Lite sommar hade inte suttit fel nu, jag lovar.

Men vi står ut va? Några månader till sen värmer solen på våra bleka näsor och det blir ju ljusare för varje dag som går (jag brukar trösta mig själv med att säga så). Snart snart snart.. kan vi känna vårtecken. Vi ska bara ta oss igenom snökaoset som väntas komma över Sverige på onsdag och sen är det bara några veckor till.

Ska vi säga att det är vår den första mars? Det säger vi tycker jag. Om man ska gå efter årstiderna så är det ju faktiskt vår då. Hur många veckor är det dit? Fem veckor? Hjälp.. det är ju ingenting!



Den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Åååå gud vad skötnt med vår och sommar!!!!!!!!!:) Läängtar

2010-01-24 @ 19:50:02
Postat av: Beatrice

Tack :) Hur är det med dig nu för tiden?

Kram

2010-01-24 @ 19:54:05
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0