snow

Ord om himlen

Hejsan torsdag!

Jag har kommit på mig själv väldigt många gånger att jag kommenterar hur hilmen ser ut. Idag har jag tänkt på att jag sagt det två gånger "ååh, kolla, himlen är alldeles blå". Jag älskar verkligen den där blå synen och inte ett moln så långt ögat kan nå! Det har blivit lite "min grej" att kommentera himlen.. Men det får omgivningen stå ut med :-D. Såå jobbigt kan det väl ändå inte vara att få höra några ord om himlen lite då och då!



Så vad tycker du om dagens väderprognos? Lagom kallt, snö på marken och blå blå blå himmel.. för mig går det bara att säga en sak: I like it!

Nu när jag är bortskämd med tidiga dagar kändes det riktigt segt att behöva gå till tjugo i fyra. Men det gick faktiskt spidigt och fort, vilket jag tackar för! Nu ska jag spela flöjt. Men innan dess ska jag putsa den för just nu ser man inte att den är silvrig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0