snow

På god väg

Hejsan hoppsan!

Jag har fortsatt med mitt lovfirande. Jag läste ut Elsas mode idag och hoppas det kommer en fortsättning! Också har jag ätit chokladtomtar, ikväll också. Jag mår illa.. Haha, att jag aldrig lär mig.

Jag har kollat på ovanligt mycket film den här julen! (För femtiofjärde gången säger jag det: Jag är ingen filmälskare. Men snart kan det faktiskt vara ändring på det). Jag har kollat på två Wallander-filmer ("Tjuven" heter en av dem och där är Marshing Band med (ett band från Ängelholm) Fett Coolt). Ikväll kollade jag på Mr and Mrs Smith. Brad Pitt var ju för snygg.



Nu tänkte jag slå mig till ro och vakna upp till ännu en vacker januaridag. Det är ju för fint utomhus!



Fast jag måste erkänna att jag saknar sommarn.. Men men, snöbollskrig och lite skridskoåkning är ju inte heller så fel, trots allt. Fast genomblöta vantar och fötter utan känsel är kanske något man kunde hoppa över?

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0