snow

Rött

Nu har jag smaskat i mig lite gott godis samtidigt som jag kollat på Made in Sweden. Vilket snyggt hår den rödhåriga tjejen har! Jag ångrar mig nästan, men bara nästan att jag inte färgade håret.



Innan idag kände jag mig inte alls glad. Det var prat om nationella som gör mig nervös av bara tanken men nu har jag släppt det för en stund. Den tiden - den sorgen, säger man ju.

Jag är så bra på att vara orolig, vilket kan vara väldigt jobbigt ibland. Så nu tror jag att jag måste ändra inställning och tänka att jag inte kan oroa mig för något som inte hänt än.

Nu är den här långa torsdagen över och som jag och Lina brukar säga:

Lina - Vad är det imorgon?
Jag skriker - FREDAAG!


Lina & jag på en brygga i somras

Yes, det är fredag imorgon. Jag älskar fredagar! Det är så mysigt och härligt att veta att man har heeela helgen framför sig. TACK för att fredagen finns! Hoppas du får en bra start på helgen och för att knyta ihop säcken så kan vi väl säga något om himlen.. vi kan väl tillsammans hoppas att den visar sig lika blå även imorgon? Det tycker jag låter toppen.

God-natt-kramar, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0