snow

Surt

Jag vet inte vad det är som har hänt men helt utan anledning känner jag mig jättenedstämd. Det är så konstig känsla och jag kan inte sätta fingret på vad det är som gör det. Kanske är det förkylningen som spökar runt i kroppen.. Eller är det för att det har gått hål på mina favoritjeans. Skräm bort detta jäkla spöke. I want to be happy!!


Så här putt kan man se ut när man åker tunnelbana för sista gången för ett tag..

Hur står det till med dig idag? Det är ju fredag, verkligen jätteskönt måste jag säga. Lite ledighet är aldrig fel. Och vad sägs om fyra veckor till sportlovet? Mmm, härligt!

Nej nu ska sura Annie gå och lägga sig eller gå till affären och handla lite godis!! Hoppas på en fin fredag till oss alla! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu saknar jag stockholm rejält, det var ett tag sen, men det kändes inte så länge sedan ändå.... Mm, godiset borde göra susen! :D

2010-01-22 @ 16:11:37
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0