snow

Jeanstips

Hej fredag!

Efter skolan idag hoppade jag av i stan och gick där en runda. Inte lika folktomt som i onsdagens snöstorm, nejdå, ängelholmarna hade hittat tillbaka. Jag tycker det är mysigt att gå på stan ensam. Jag gör inte det särskilt ofta. Men när jag väl gör det så gillar jag det. Man kan gå runt och tänka, titta och prova i sitt egna tempo.

Det är ju superrea nu överallt och jag gjorde ett riktigt fynd - enligt mig själv! Ett par slitna, ljusa jeans som jag tog i en storlek större för att få dem lite lösare i modellen. Jag fick ge tre hundralappar! I kassan fick jag även höra att jeansen är i "rätt färg" i trendväg och det ska vara lite mer stora byxor till våren. Perfekt!


Ljusa jeans från MQ

Nu ska jag fira helgen med huvudvärk (aj!) men ikväll blir det fest hos Maja innan vi beger oss ut till dansgolvet! Hoppas på en härligt trevlig kväll till både dig och mig! Glad fredag! KRAM


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Vad häftiga och fina jean du hittade!:)

2010-01-29 @ 16:51:56
Postat av: Annie

Tack Ebbiss!:D

2010-01-30 @ 11:54:42
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0