snow

8 juli



Hejsan fina du! Jag har haft ännu en slappedag, har bara gjort det som har fallit mig in. Så vad har hänt då? Jo men jag har hängt på datan, läst Så länge vi båda andas, ätit en gudomligt god kladdkaka, laddat över massa bra musik till min mp3, joggat en runda, slängt mig på gräsmattan (min favorit syssla för tillfället), ätit grillat och nu ska jag alldeles strax vinna över familjen i kortspel! Det har varit en härlig dag och nu känner jag att jag har vilat upp mig (haha, säger jag som har sommarlov) så nu får det vara nog med slappedagar för ett tag (jag kommer döda mig själv som säger så här när jag jobbar nästa vecka). Ha det så fint du bara kan så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0