snow

Bokfängslad + söndagssnack

Hur har din söndag varit hitentills? Jag är helt fast i Så länge vi båda andas. Jag älskar verkligen den här boken och tycker det är lite sorgligt att detta är den sista. Annars har jag mest haft ont i magen. Jag hatar mensvärk. Guds näststörsta smärta till kvinnan måste det var. Plågsamt som tusan i vilket fall som helst. Jag har legat i fosterställning och gnällt och bett om panodil.


Fel bok. Men samma serie. Alltid något.

Innan detta magont bröt ut var jag på Onoff och kikade runder. Men hur jag än vrider och vänder så kommer jag varje gång fram till att teknik är ganska tråkigt. Jag har aldrig velat ha det senaste inom den världen och lägger hellre mina pengar på snygga kläder. Fast jag blev ändå lockad idag, att köpa en Ipod. Det hade varit grymt att ha när man är ute och joggar! Man kan göra olika listor och visste du att den senaste har en inbyggd videokamera? Coolt! Mamma körde på stort och köpte en, skitsnygg, djupblå. Ikväll blir det stranden igen. Jag ska ta med kameran - lovar! Så bildbomb inatt nån gång eller imorgon! Kram på dig!

Kommentarer
Postat av: Ludvig

Asså nej! Sluta läsa sånt skräp. Börja läsa riktiga skräckböcker av Stephen King istället FFS! :D

2010-07-04 @ 22:38:20
Postat av: Lina

you are crazy Ludde!! Twilight is the shit!! :D

2010-07-05 @ 16:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0