snow

Dagens



MINUS: * Min mobil är död. Den måste ha ström. * Min hals har ont. Den måste ha medicin. * Mitt humör måste ha glädje. * Mitt huvud värker. Det måste ha sömn.

PLUS:
* Min sista måndag på jobbet är över. * HAHA det här var ju nästan komiskt. Fy vad jag är negativ för tillfället. Fingrarna dansade på tangentbordet när jag skrev "dagens minus" men nu när jag kom till plusen så bara stirrar jag på skärmen. USCH. Det hörs inte helt bra!

Men vi får köra några åtgärder på alla mina minus. Om jag laddar mobilen blir den levande igen. Om jag ger min hals några starka tabletter blir den len och ren. När jag tänker på att detta är min sista jobbevecka blir jag genast på bättre humör. När jag tänker att jag ska till Göteborg i helgen med några kompisar blir jag ännu gladare! Om jag går och sover får jag bort huvudvärken. Visst låter det mer än bra? Jag har lösningarna till mina egna problem! GÖTT ANNIE!

Kommentarer
Postat av: Malin

i like the way you think! :)

2010-07-26 @ 22:13:09
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Amanda & Karolina

haaje annie!

följ mig och amanda på vår fin fina blogg!! :D:D:D:D:D:D

2010-07-27 @ 15:14:27
URL: http://karolinaamanda.blogg.se/
Postat av: B&J LOVER

Bara för att jag vet att det är du som är den s.k "Gåsapågen" haha! En liten fråga bara, är Engelholmsglass lika känd över hela världen som B&J, är EG dom enda männen i mitt liv som verkligen förstår mig, och framförallt: Vilket av dessa glassmärken är filmkändisar?

2010-07-28 @ 09:11:49
URL: http://hannahwagner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0