snow

Dagens höjdpunkt

Shit vilken bra bloggare jag är trots att jag jobbar! Jag är stolt och glad. Ja men faktiskt. Jag känner mig jätteglad. Jag trodde inte jag skulle göra det när jag jobbar. Förra året var jag dödstrött när jag kom hem och hade inte någon energi alls över. Men nu känner jag mig hyffsta pigg när jag kommer hem!

När klockan precis slagit nio och vi slutar för dagen, då är dagens höjdpunkt inne. Jag och Lina tar av oss våra glasskläder, tar ut propparna ur öronen och får på oss våra vanliga kläder igen. Sen går vi till den supersnygga frysen och väljer glass med omsorg. Sen går vi ut från fabriken och sätter oss på rabattkanten, kollar när solen sjunker ner bakom träden, njuter av den friska, ljumma luften och äter våra glassar! Också snackar vi förstås. Det är härligt, mer än härligt! Den bästa stunden på dagen!

Dagens låt är den här...


Kommentarer
Postat av: Lina

lätt höjdpunkten! :) Haha du sjöng på den låten inne i fabriken idag :)

2010-07-16 @ 00:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0