snow

Dagens



För att tiden ska gå snabbare på jobbet sjunger jag lite för mig själv. Varje dag får en egen låt och jag känner reda på mig vilken det kommer bli idag. Det förstår säkert du också! Nämligen Arthur! Vi diskuterade i skolan för ett tag sedan vilket djur han är. Jag tror vi kom fram till ett svar. Synd bara att mitt långminne inte är särskilt bra. Därför frågar jag dig. Vilket djur är Arthur?


Måndagens låt var den här


Gårdagens har du här

Vilken ska då bli torsdagens låt? Hm.. spännande. Imorgon har vi svaret..! Jag knappt bärga mig!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hahha du är för rolig du Annie! ;) Jag tror att Arthur är en björn, det ser ut så med öronen och hela hans ansikte ;) Puss

2010-07-14 @ 12:24:05
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0