snow

Det enda som jag saknar..

.. på min dator är en webbcam! Det hade varit roligt att kunna ta massa galna foton med den. När jag kommer hem till någon som är lyckligtlottad så brukar jag alltid, så där lite i smyg, använda denna roliga manick. Eller ja, i smyg och i smyg. Jag brukar få höra efter en stund men Annie det räcker nu. Haha. Josse verkar iallafall ha himla skoj med sin. Kolla vilken snygging hon är! (Här med riskerar jag mitt liv).



Om vi bytar samtalsämne så tänkte jag bara informera dig om att jag har precis varit på Netto och handlat majs och lite annat gott som jag ska ha till min lilla matlagning ikväll. Jag, Adam och kusinerna ska fixa tacosfest! Haha, det ska bli riktigt mysigt! Hoppas du har det bra ute i höstvädret. Brr.. 13 grader idag och blåst! Säg inte att sommaren är över!

Kommentarer
Postat av: Annie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Fan vilken bild, jag älskar den! Kanonkul på festen igår Ännie pännie, tagga till Göteborg nu ;)

2010-07-25 @ 20:15:14
Postat av: Hannah

Biff! Vill du rösta på mig så att jag vinner lite nya trosor? haha! http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/july/finalistena-i-dressroom.html?_tmp=03f2b97d55211d65c347b360e01467cbb6b3a22a

2010-07-25 @ 21:30:52
URL: http://hannahwagner.blogg.se/
Postat av: Josse&

2010-07-25 @ 22:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0