snow

Disk

Godkväll! Har ni haft en strålande dag på stranden? Eller har ni, som mig, diskat hela jäkla dan samt varvat det med att göra 5 liters glass? Haha, nejdå. Så farligt var det inte! Bara sjukt varmt att diska. Diskade inte bara alla spannar och föremål utan även mig själv. Såg ut som ett russin efteråt! Haha. Det måste ha varit en rolig syn. Mössan lite halvt på sne, lite svettdroppar i pannan, gummistövlarna på och helt nerdiskad från topp till tå!



Kvällen har jag spenderat med mamma och pappa.Vi har suttit och pratat om allt mellan himmel och jord (vilket roligt uttryck) och sen när klockan slagit halv elva och de tycker att klockan är alldeles lagom för att sova fick jag roa mig själv. Så det fick bli datan. Men John Blund kommer snart och hälsar på känner jag. Bäst att lyda kroppens signaler ;).

Godnatt finfina läsare!

Kommentarer
Postat av: Lina

det var en rolig syn :)

2010-07-18 @ 17:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0