snow

FETTONT & semester

Hej! Har du haft en härlig fredag? Min har varit lite halv.. Jag insåg imorse att jag inte kunde jobba. FETTONT i örat. Fast det visste du ju redan efter min lilla blogguppdatering inatt. Mamma tog mig till vårdcentralen där jag fick veta att jag har en vaxpropp.. De sköljde örat (kändes som när man får lock när man flyger fast trycket var tio gånger värre. FETTONT) och sen fick jag tabletter för öroninflammation. De tror nämligen att jag har det! TOPPEN! Men nu ska jag lägga den här lilla öronhistorian åt sidan och försöka fokusera på trevligheter som GÖTEBORG.

Jag ställde en liten fråga till dig här igår. Nämligen vad är det jag ska fira idag? Jo men visst Lotti, du har rätt! Jag har ju semester, sommarlov, ja, kalla det vad man vill men det känns underbart! TRE veckors härligt lov till ska firas in med nja, vad ska vi säga? En shot proviva och lite dosering av öroninflammationstabletterna
Kåvepenin kanske?


Manuellfokus här! Rätt bra tyckte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0