snow

Gå & dö förkylning - nu!

Jag varken orkade, hann eller kände för att blogga igår. Så kan det va! Men nu är jag tillbaka igen. Och nu ska jag svara på din fråga som du funderat länge över. Nämligen hur kan det komma sig att du bloggar klockan halv elva Annie? Ska inte du jobba?! Jo men så här är det: imorse när jag vaknade kändes det som jag hade ett rivjärn i halsen. Usch, vad obehaligt den känslan är. Jag kände mig lite febrig och andades tungt. Jag tänker på Göteborg..! Om jag är sjuk i helgen kommer jag inte förlåta mig själv för att jag jobbade idag. Om jag bara tar det lugnt en dag så kan det göra rätt mycket.



Sömn och vila är vad man behöver när man har feber och ont i halsen. Och ingefära. Har du testat det någongång? Riven ingefära, honung och vatten? Jag drack det igår, ska dricka det idag och imorgon. Allt för att slippa den här förkylningen! Alltså det är skitäckligt. Jag spydde nästan igår när jag fick lite för mycket på en gång av den där rivna råtfrukten. Blä! Men vad gör man inte för att vara frisk som en fisk? Hoppas jag kan jobba imorgon och tjäna in den sista tusenlappen för den här sommaren! Bloggar mer sen! Har ju all tid i världen idag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0