snow

Godmorgon & Bloggtips

Godmorgon bloggis! Kan vi reda ut en sak innan dagen drar igår? Heter det godmorgon eller god morgon? Hm.. Jag tror jag skriver lite både och för att jag inte vet. Men tänkte att nu ska jag dra nytta av bloggen lite och höra med Dig vad du säger!

Fredag idag, det känns kanon. Jag ska alldeles strax plocka undan frukosten, på med bikinin och lägga mig på altanen. Med lite bra musik i öronen är detta en alldeles strålande start på dagen!




Jag har föresten ett bloggtips till er. (Jag tror du hade gillat detta Ebba). Jag hittade en superinspirerande blogg igår. Fyndigt By Frida. Hon tar massa, massa kort! Bilderna är lånade av henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0