snow

Godmorgon!

Mår du bra idag? Jag tror att jag gör det, har inte riktigt känt efter än. Jag har precis ätit frukost och funderar vad jag ska göra med den här dagen. Det är molnigt men varmt ute, alltså inget strandväder. Det känns lite konstigt att tänka att för bara några månader sen såg havet ut så här.



I helgen ska jag ta ett kvällsdopp i havet har jag bestämt mig för. Jag var ute och gick igårkväll nere vid havet. Det var så himla fint med solnedgången och alla badande semesterfirare. Massa människor satt och grillade på stranden och Bunkern var fullsatt!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamim

Åhh vad det låter mysigt!

2010-07-08 @ 09:58:05
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0