snow

Jag behöver en törnrosasömn

Jag ligger på soffan och känner mig så trött att jag hade kunnat somna vilken sekund som helst! De senaste veckorna har verkligen gått i ett. Jag har gjort något precis hela tiden. Jag vill hinna med allt och alla innan jag börjar jobba på måndag. Men nu känner jag att jag måste bara lugna ner mig lite och andas några extra gånger så att jag inte tar ut mig för mycket innan ens jobbet har dragit igång.



Visst är det roligt att göra saker varje dag och kväll men ibland måste man faktiskt bara "va". Och det är precis vad jag ska göra ikväll - bara softa! Jag ska sätta mig framför tven och kolla när Anders gör ett fantastiskt jobb som programledare för Allsång på Skansen. Också ska jag blogga om vad jag och Lina köpte till Malin. Så check it out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0