snow

Jag gick på stan idag..

och hörde världens skönaste kommentar från en liten tjej. Jag såg inte henne för jag gick före henne så jag vet inte vad hon gjorde. Men jag antar att hon lekte och sprang runder. När hon helt plöstligt sa: Vet du vad mamma? Nej, svarade hennes mamma. Jag tycker så mycket om att leva just nu! Det hördes verkligen supercharmigt! Visst var det fint sagt?




Där kom ett par fina bilder på Ebba också!

Jag jobbar på. Det finns inte så mycket att säga. Eller jo, det gör det men jag orkar faktiskt inte. Men idag har jag faktiskt börjat gilla att göra glasstrutar och att packa glass, det är det bästa! Också hatar jag att stå och banka loss glasspinnarna från en mentallplatta när de kommit ut från den 33 minus gradiga frysen. Jo, också gillar jag inte att byxorna är i så olika storlekar. Då måste man testa så många olika och det orkar man inte klockan sex på morgonen. Jag älskar mina raster och jag gillar när klockan har slagit kvart i tio. Då har halva dagen gått. Ja, det var min lilla glassjobbsuppdatering.


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Där var ju jag! ;) I miss you Annie!!! <3 Vi MÅSTE träffa någon dag! Det var fint sagt av cen lilla tjejen! :)

2010-07-21 @ 21:45:02
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0