snow

Jobb pågår



Idag börjar jobbet. Jag ska se om jag kan på grund av min arm. Men jag hoppas verkligen det! Även om det är väldigt jobbigt att jobba så har jag ställt in mig på detta! Jag får ont när jag sträcker armen och när jag lyfter tunga saker. Därför kan det bli lite problematiskt men jag ska försöka!

Nu när jag jobbar kan jag inte lova att det blir så mycket uppdaterande här. Det är ju inte helt lätt att vara heltidsanställd, njuta av sommarlovet och vara bloggare samtidigt. Så nu och 4 veckor framåt kommer jag vara en liten segis! Hihi.

Hoppas du njuter av sommaren, lovet, havet & av varandra! Varva dem varma dagarna med massa goda glassar - från Engelholms glass.

Kommentarer
Postat av: Erika<3<3

vad jobbar du med?:)<3

2010-07-12 @ 19:03:45
URL: http://erikaaasblogg.blogg.se/
Postat av: Erika<3<3

okej:)

2010-07-13 @ 19:51:26
URL: http://erikaaasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0