snow

Kräsna unge..

.. är vad jag har blivit! Inte på mat då utan på vädret. Det är drygt 20 grader och jag fryser! Överväger att byta ut shortsen mot långbyxor och ett par strumpor hade inte suttit fel på fötterna. Nu kom jag att tänka på min och Linas cykelturer till jobbet på morgnarna. Det är lite roligt. För vid halv sex tiden, när vi cyklar är det runt 18 grader och då har Lina vantar. Alltså hon cyklar i shorts och vantar. Haha. Nej men jag tycker det är bra Lina. Jag ska också börja göra det. På måndag, ska vi köra på shorts och vantar då? Föresten, vi har sovmorgon på måndag. Då börjar vi inte förrän sju. Haha. Också jobbar vi till fyra. Det är NIO timmar per dag! Jag kommer vara död.. Tro mig! Härligt död!


Nu blev jag hungrig.. Detta eller en pizza hade suttit fint!

Kommentarer
Postat av: Lina

det e väl klart :) shorts och vantar ska man ju ha :) haha fyyyy vad dåligt jag mådde efter vi hade ätit dom. fruktansvärt :P

2010-07-24 @ 23:38:21
Postat av: Lina

nej vänta lite... det där e inte hos malin! det e la hos dig!

2010-07-24 @ 23:39:28
Postat av: Annie

JAA, hos mig! :D Men då mådde vi väl inte heller helt bra?

2010-07-25 @ 11:37:08
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0