snow

Lady Gaga



Rummet är städat! Kliniskt rent vill jag påstå och det känns ju inte lite skönt kan jag säga! Nu ska jag ta med mig Lady Gaga ut. Vi ska ta en promenad. Bara hon och jag. Mysigt värre! Jag skulle vilja jogga men jag kan inte för jag har blåmärken kvar som fortfarande känns när jag springer. Haha.. Hoppas de läker snart. Ibland skulle jag vilja vara en varulv. Enligt Twilight-sagan läker deras sår på några få röda. Jag tror alla hade mått bra av att ha lite Jacob Black gener i sig. Nej nu måste jag ut för snart får vi gäster och då ska jag inte ha gröna jympashorts på kroppen också måste jag lämna Gaga på stationen..! Hon far nämligen redan ikväll. Sorgligt men ack så sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0