snow

Meddelande från Strandvägen

Hallå min bloggisvän! Här har det gått i ett sen jag vakna. Flyttat nu! Japp japp, nu bor jag inte hemma längre! Nejdå, Lilygreen har haffat oss en lägenhet. Mitt i storstan. Japp, du hör rätt. Det är Stockholm nu för vår del. Mm, det kryllar av människor. De är lite som mygg.. Haha. Tasikgt där, att jämföra 08:orna som mygg. Fast i och för sig, just nu är det mest turister här. Vi ska ut på promenad nu. Vi var i Gamla Stan tidigare idag.



Vi ska hälsa på våra nya vänner nu. Carl-Philip och Sofia heter dem. Ja, du hör rätt. Det är kungligheter vi umgås med. Carlis (han vill helst att vi tilltalar honom så, det namnet ger inte så mycket uppmärksamhet) bor i en superfin lägenhet, granne med oss faktiskt, här på Strandvägen. Vi ska dricka saft och äta bullar på deras balkong nu i kvällssolen. Mysigt! Trevlig fredagkväll hoppas jag att du också får! Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahaha Carlis!!! :D det e ju min man, så den där sofia kan ju slänga sig i väggen. förresten bor inte carlis på slottet? ;)

2010-07-10 @ 13:47:14
Postat av: Malin

sweet! kan du inte komma hem, saknar dig redan!

2010-07-10 @ 18:54:05
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0