snow

Musiken står i centrum

Nu på sommaren tittar jag knappt på tv. Antingen är det gamla repriser som man redan sett en sisådär tre-sju gånger eller så är det något tråkigt billigt b-program. Ja, du hajjar. Dåliga program. Men det som jag egentligen ville lyfta fram var alla bra låtar som har kommit på sistonne! Det är så härligt att slå på radion och för en gångs skull är det nya, friska, härliga låtar som spelas. Jag gillar det starkt! Den här sommaren är det Spotify och musik som gäller medan tven kan slänga sig i väggen. Fast det är väl så det ska vara på sommaren? Att musiken ska stå i centrum? Musiken är flyttbar på ett helt annat sätt än vad tven är. Jag drar bra slutsatser den här morgonen känner jag.

Den här låten är superbra. Han har en mysig röst. Videon är också mysig. Bra ord det där, myyyisgt.



Den här låten gillar jag med. Shakira är cool! 


Kommentarer
Postat av: Lina

fast gosig e ju också ett bra ord :D

2010-07-03 @ 02:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0