snow

My dress

Godmorgon! (Nu skiter jag hur man skriver detta jobbiga ord. Sätter ihop god-morgon så att det inte bli någon särskrivning).

Hur mår du idag? Vädret känns ju lite halvtradigt. Jag som trodde att det skulle bli strålande sol. Synd där. Jag vaknade precis. Jo men faktiskt. Ganska ovanligt för att vara mig att gå upp efter halv tio. Hmm.. Är väl jobbet som tar ut sin rätt antar jag. Jag och mamma ska alldeles strax till stan. Min lillkusin ska firas imorgon och vi ska köpa lite söta kläder till honom. Det tycker jag är roligt! Också ska jag kika på min klänning inne på Tretton. Jo jag säger att det är min för jag vill ju så gärna att den ska vara det. Men om den inte har sänkts mer i pris kommer jag dissa den. Alltså rådissa. Jag kommer aldrig mer ens sjänka (hur stavas det?) den en tanke.


En annan klänning från Tretton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0