snow

Se Eclipse

Kolla på Eclipse! Det är det enda jag ber dig om! Ja, såå bra var den faktiskt! Man behöver inte ha läst boken för att hänga med i filmen (det måste man göra med ettan och tvåan). De hade fått in roliga kommentarer, något som de heelt missat i de andra filmerna, jättefina scener med Bella & Edward också var den inte ett dugg seg, som jag kan tycka de tidigare filmerna är. Ja du hör. Den var riktigt bra!



Morgondagen kommer bli jättevarm. Det ska vara tropiskt klimat här inatt (temperaturen ska inte understiga 20 grader). Imorgonbitti kommer det vara 22 grader och klockan 14 ska det ha stigit till 28 grader och vara strålande sol! Det hörs inte helt dumt tycker jag! Nu ska jag ta tag i kvällen största bekymmer, att få rummet svalt och skönt. Det kan bli rätt svårt.. GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Då får jag kolla på den filmen! :)

2010-07-03 @ 09:09:46
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: ;)

"JOOOOOHAAANNNAAAAA"



hahaha, kul där ;)

2010-07-03 @ 11:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0