snow

Sommaregn + gul arm



Jag sitter i uterummet. Regnet smattrar utanför. Fönsterna är öppna så jag hör regnet och känner den friska luften. Jag äter choklad samtidigt som jag värmer mina bara ben och fötter under filten. Också lyssnar jag på Sommar i P1. Det är riktigt mysigt det här.. Jag har en bra känsla i magen!

En liten uppdatering om min blåa arm. Eller den är snarare gul. Haha. Sjukt ful men vad ska jag göra? Det mår mycket bättre iallafall och det är huvudsaken! Jippi. Får se om jag kan arbeta normalt idag. Bära lite mer så slipper jag springa så jäkla mycket! Men om jag nuddar den känns det precis som när man slår i armbågen så där fel. Du vet när hela armen darrar typ.. Haha. Nej men nu måste jag skynda mig till jobbet ser jag. Börjar om en halvtimme och har inte fixat lunchen än. Brått brått!


Haha snygg bild! Inte helt lätt att ta på undersidan av armen. Kameran är tung så ja, den här får duga!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Oj shit! Vad hemskt din arm ser ut!! Stackars lilla Annie!



Jag ser att jag komenterar mycket, men det är roligt! ;)

2010-07-15 @ 18:32:18
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Lina

hahaha fucked up! :D det ser riktigt jävligt ut :) den ansvarige borde verkligen skämmas ;)

2010-07-16 @ 00:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0